GP Bahrajnu

Informacje o torze

  • Używany od 2004
  • Długość 5.412 km
  • Kierunek zgodny z kierunkiem wskazówek zegara
  • Rekord 1:31.447 Pedro De la Rosa w 2005

 

Tor w Bahrajnie jest niezwykle bezpieczny, posiada wydłużone proste i zróżnicowaną kombinację zamkniętych wiraży zmuszających kierowców i maszyny do bardzo ostrego i szybkiego hamowania. Od początku swego istnienia cieszy się dobrą opinią pośród najlepszych zawodników tego elitarnego sportu. Wszyscy doceniają bezpieczeństwo toru, jego oryginalność architektoniczną a nade wszystko lokalizację. Obiekt wzniesiono bowiem w samym sercu pustyni.

Charakterystycznym znakiem rozpoznawczym toru jest widowiskowa wieża Sakhir. Mieszczą się tu loże przeznaczone dla gości specjalnych, zapewniają one wszelkie możliwe atrakcje i oferują widoki zapierające dech w piersiach.

"Formuła 1 Tory wyścigowe Grand Prix", Debit;
Historia Formuły 1" Javier Giraldo, Publicat

Rady bywalca

Wyjazdu na to GP nie można organizować na ostatnią chwilę, powodem jest choćby fakt, że polscy obywatele potrzebują wizę, aby wjechać na teren tego kraju. Czas oczekiwania to minimum 14 dni. Ceny wielu produktów zbliżone są do cen polskich, czasem oczywiście bywa tak, że jeden produkt w porównaniu wychodzi drożej, a drugi taniej -  przykładem może być benzyna. Dlatego warto pomyśleć o wynajęciu auta, wystarczy do tego polskie prawo jazdy. Mankamentem Bahrajnu jest niedostosowanie plaż do potrzeb turystów, na skutek czego jest ich bardzo mało, albo są tzw. plaże prywatne przy najbardziej luksusowych hotelach. Dlatego przed wyjazdem warto dokładnie sprawdzić czy hotel, który został wybrany posiada basen.

Formularz kontaktowy

Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce